Ad Block Ad Block
娛樂
2021-04-21 22:27:00

何雁詩揭鄭俊弘另類驚喜 拍拖一周年送拜山菊花

分享:

何雁詩日前接受TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》訪問,大談相隔四年再推出實體唱片《Que Sera Sera》感受。提到碟中最後一首派台歌《灰夠》屬親身經歷,她說:「估唔到原來錄呢首歌時,會產生好多唔開心嘅情緒,當時仲要啱啱結咗婚,搞到好唔開心,會帶咗啲情緒返屋企,多謝Fred(鄭俊弘)有耐性去陪我,俾一個位我盡情爆喊抒發出嚟。不過另一個角度,正正因為多咗咁多情緒,令自己寫多咗幾首歌,生產力好高。」

談到結婚後有甚麼為對方改變的地方時,何雁詩說:「Fred為我改變多啲!我哋有好多嘢好唔同,好記得拍《娛樂大家》時,Liza 姐都有問點解鄭俊弘會同我結婚,一個咁多嘢講,一個咁靜?好彩我哋價值觀好似,我哋努力維繫中。好似初初拍拖時,佢會覺得買花浪費金錢,叫佢買束花慶祝拍拖一周年,佢竟然買咗拜山嘅菊花,我真係好深刻!不過到最近拍拖四周年,佢終於識得買花,佢送咗黃玫瑰俾我,後尾先知原來黃玫瑰係解分手!」

何雁詩說︰「Fred有潔癖,對於去Car Camping呢件事已經有好多恐懼,包括衛生同污糟嘅問題,喺半夜佢個肚出現狀況,人有三急,我唯有係山頭掘左個窿畀佢解決,最後佢自己埋返同清理返。之後我喺度諗,點解我要幫佢掘,明明佢自己可以做,由此證明我真係好鍾意佢!呢件事喺我人生中都幾浪漫。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受