Ad Block Ad Block
娛樂
2021-04-12 14:30:00

保錡解凍現身 193寸志偉︰J2咩嚟㗎?

分享:

無綫用《開心大綜藝》對撼ViuTV的《最後一屆口罩小姐選舉總決賽》,被視為電視大戰序幕。早前宣布停工的保錡今日與ERROR三位成員一同現身,但他全程扮蠟像不發一言,其餘三子接受訪問時,保錡只能站在他們身後繼續扮蠟像。

193指保錡剛從雪櫃出來,一見到記者會處於「冰封」狀態,但在舞台上便會「溶雪」。問到保錡是否最後一次以組合現身,肥仔表示ERROR的節目將於5月播出,所以仍有一段時間見到他們4子。

提到無綫以《開心大綜藝》對撼,肥仔說︰「從來都冇擔心打唔打」又指兩台的觀眾層不同,193則寸爆無綫只是讓老人家看,「做好自己就有人睇,收視得幾百部電視機,我哋不嬲都唔理。」對志偉稱ViuTV只可與J2比較,193則謂︰「J2咩嚟㗎?後生仔傾吓偈嗰啲?40幾歲仲後生仔?」肥仔隨即扮志偉說︰「打和!Super!多人睇電視梗係最好,帶領人返屋企撳電視睇。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受