Ad Block Ad Block
娛樂
2020-09-28 12:30:00

傳鄧佩儀頻NG阻收工 張頴康為不和解畫

分享:
鄧佩儀在新戲的角色有錯綜複雜的感情線,甚有難度。

鄧佩儀在新戲的角色有錯綜複雜的感情線,甚有難度。

鄧佩儀在新劇《換命真相》首當女一,遇中難度極高的角色,對演技仍未夠班的她的來說甚有壓力,雖然她事前做定不少功課,但有傳她在片場頻頻NG,連累劇中兩位男主角陪她重拍,因此全劇組晚晚都超時收工。有指譚俊彥忍不住向友人怒呻,而張頴康更嬲到在片場發火。

張頴康表示自己從不發火。

張頴康表示自己從不發火。

昨夜,張頴康上載與鄧佩儀的合照,並為不和傳聞解畫。他說︰「基於近日有幾編報導話我喺片場發火鬧鄧佩儀,呢幾日不停有工作人員問我:『你發火咩?』、『係幾時嘅事?我想睇呀』、『乜原來你識發火㗎?』到今日服裝姐姐都同我講:『我睇住你訓練班出嚟咁多年,你都唔會發火嘅』好啦,既然大家咁想睇我發火我就發俾你睇啦!嗱!鄧佩儀,如果你以後咁少時間瞓覺都早到現場,我發火爆你㗎!如果以後你NG少過我,我即刻發火爆你㗎!」

他指二人仍在磨合當中,似乎鄧佩儀與張頴康「交流唔到」。

他指二人仍在磨合當中,似乎鄧佩儀與張頴康「交流唔到」。

之後他又寫道︰「其實,我哋合作咗都係得十日八日,大家都仲係磨合緊,何來會有不和呢!不如俾啲空間我哋啦,我哋都係想盡力做好個戲俾大家睇啫!請各位高抬貴手,放過我哋啦!死火嘞!講到好似我哋有路咁樣添!不過算啦,我老婆唔會誤會就得喇!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受