Ad Block Ad Block
娛樂
2021-07-10 14:41:00

兩大原因復出拍劇|商天娥大讚馬國明好老公:係湯小姐嘅福份!

分享:
商天娥大讚馬國明好老公 ,指係湯小姐嘅福份!

商天娥大讚馬國明好老公 ,指係湯小姐嘅福份!

商天娥最近在無綫戲《寶寶大過天》中飾演嫲嫲一角大受歡迎。日前,她接受主持車淑梅電台訪問,暢談復出拍劇的原因以及與丈夫的甜蜜婚姻。

對於復出拍劇,商天娥表示:「我六年冇拍劇,今次復出原因兩個,一係戲癮;二係同馬國明有關。我識咗佢好多年,佢成日喺化妝間主動同我傾偈,娥姐前、娥姐後,我笑日日都見佢,爆show爆到七彩,係咪儲錢娶老婆?佢話希望買多間屋畀阿媽住,咁係咪代表而家嗰間留畀自己?哈哈,我唔可以代佢講嘢嘅。」

商天娥更大讚馬國明觀察力强、心思細密,懂得同人溝通:「好似我個樣咁嚴肅,佢都有本事同我傾到偈,即係佢睇得穿每一個人,所以我覺得呢個仔有佢自己安排同想法,佢直情係個好老公,我覺得呢啲係湯小姐嘅福氣。」

商天娥48歲時才與男友Patrick結婚。有說男方之前暗戀她10多年,一直未婚默默在等待她,商天娥聽罷哈哈大笑:「呢樣嘢你要問佢,大家都係40幾歲成熟嘅人,問咁多做乜?我要嘅係而家嘅佢!我好記得,我哋第一次單獨約會,佢話:『我唔係好有錢,你唔會介意嗎?』我就話咁就好囉,我唔鍾意好有錢,夠就得啦!」

Ad Block

至於商天娥一直的心願能生兩個女兒,可惜兩夫妻遲婚未能如願:「我同老公曾經諗過領養,但到真係去領養時,老公擔心細蚊仔父DNA有乜嘢,有惡習脾性等等,我地放棄呢個念頭,兩個相親相愛就夠。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受