Ad Block Ad Block
娛樂
2019-07-21 18:51:00

刪留言與網民爆罵戰 蘇永康︰我的政治立場與閣下無關

分享:

今日有網民在討論區上載與蘇永康的ig私訊對話截圖,該名網民表示「我係個post問康仔,點解香港呢個水深火熱既時候你仲有心情上大陸搵錢,佢Del完我comment作出以下對話。」截圖見到蘇永康向他說︰「我的政治立場與閣下無關,我亦不在乎你舐乜?我只知道我是個歌手,那裏有我的觀眾,我就會去,講完...」網民就認為蘇永康刪留言與白色恐怖無異,並謂︰「你唔喜歡個cm我明,我又冇講粗口,但因為舐共del晒所有政治聲音,唔係崇尚自由嘅香港人會做嘅嘢,康仔,你變了~是你變了~」

見到網民回覆,蘇永康再回應︰「我個IG等於我屋企,只係招呼一啲啱嘴型嘅朋友入嚟傾偈,既然你覺得我舐共,咁即係話不投機啦!哪怕你有蕭若元嘅口才喺我呢處無用武之地,咪上去高登噴飽佢囉。我反港獨你班契弟話我舐共!我返大陸工作養妻活兒又舐共,你班咁嘅殖民後政治狂熱知啲唔知啲,你而家嘅行為等同行入去基督彌撒講可蘭經,人哋唔聽,你就話人唔係崇尚自由嘅香港人會做嘅!呢啲係白色恐怖...咁而家你話邊個恐怖?香港變成咁,個個星期日每區輪流唔使做生意就係因為你哋呀!」該網民其後表示已經被對方封鎖。

Ad Block

 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受