Ad Block Ad Block
娛樂
2021-10-02 13:54:00

口水多過浪花| 炎明熹講3個字嚇窒鄭裕玲:你真係好啱做呢行

分享:
Gigi接受Do 姐《口水多過浪花》電台節目訪問。(鄭裕玲IG圖)

Gigi接受Do 姐《口水多過浪花》電台節目訪問。(鄭裕玲IG圖)

《聲夢傳奇》冠軍炎明熹(Gigi)為宣傳新歌《真話的清高》,昨日接受鄭裕玲(Do姐)主持的電台節目訪問。節目Gigi獲Do姐大讚:「你真係好啱做呢行!」

提到她唱情歌《真話的清高》,年僅16歲的炎明熹被Do姐問到:「未拍過拖,點唱情歌?」Gigi說:「要靠幻想,以前睇歌詞就只係睇詞,好易忽略咗深層意思,今次有監製解釋就會知道個感情。」Do姐又叫她為自己評分,她說:「5分,10分滿分。」她又解釋只是僅僅合格的原因:「一分係勇氣分,其他分係因為我要慢慢成長。」

Do姐又問到:「第時要拍劇、唱歌,會唔會唔習慣?」Gigi 即反問:「DoDo姐你有咩Tips畀我?」Do姐:「叫姑丈幫妳煮嘢食。」其後二人談到伙食問題,Do 姐提到工作時的伙食特別差,Gigi明言自己沒有什麼特別喜好:「我冇一樣嘢特別鍾意,冇買靚衫習慣,我咩都鍾意食,除咗唔食得嘅嘢。」DoDo姐就好奇問是什麼,Gigi 爆出:「米田共。」三個字,搞到Do姐都窒一窒先畀到反應,然後笑指她很適合做這行。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受