Ad Block Ad Block
娛樂
2021-07-29 22:56:00

同JNYBeatz爭女 193挑機︰驚老婆會嬲呀?

分享:
JNYBeatz聯乘193推出《你是我的Bae》。

JNYBeatz聯乘193推出《你是我的Bae》。

樂隊Dusty Bottle解散後,鍵琴手及創作大腦JNYBeatz以Producer Artist姿態繼續音樂路途,聯乘193郭嘉駿@ERROR推出首支派台歌《你是我的Bae》,由主力幕後工作搖身一躍到幕前,唱、作、編、監樣樣皆精,今次「踩過界」其中一個目的是希望將不同面貌的廣東歌帶上主流樂壇。

193說︰「呢首歌target到MK妹嘅。」

193說︰「呢首歌target到MK妹嘅。」

《你是我的Bae》能夠featuring 193,當然要與對方一起拍MV,更邀請到有「港版赤木晴子」之稱的Mandy譚旻萱擔任女主角,帶大家投入歌曲中的曖昧與甜蜜之中。193笑言:「呢首歌target到MK妹嘅,不過係大啲嘅MK妹,哈哈!《睡到三點》係細啲嘅MK妹,《你是我的Bae》是廿幾歲嘅MK妹,MK妹一定聽情歌,而且呢首歌詞係有啲意思過《睡到三點》,一定爆呀!」

JNYBeatz與193招數盡出為奪得Mandy芳心。

JNYBeatz與193招數盡出為奪得Mandy芳心。

《你是我的Bae》MV的故事講述JNYBeatz與193招數盡出為奪得Mandy芳心,當然少不了霓虹燈下耍帥與跑車場面,襯托歌曲R&B、Hip Hop的氛圍。JNYBeatz、193與Mandy都是後生仔女,一同拍MV很快熟絡。不過JNY則表示有點緊張:「係需要啲時間warm up,始終係自己第一個MV所以有啲緊張……」

在旁的193打趣問:「定係驚同女性有身體接觸老婆會嬲呀?」JNY說:「兩樣都有啲啦。」193繼續發揮搞笑本色說:「JNY有家室㗎,啲用字小心啲呀你,哈哈!」他亦笑言會自己加戲,因為在車上引發很多遐想。整個MV拍攝過程在一片歡樂的氣氛中度過,即使通宵拍攝到朝早8點亦不見他們有倦意。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受