Ad Block Ad Block
娛樂
2021-10-16 16:15:00

呂爵安孖鄭中基反整蠱KB︰玩《造星》都冇咁緊張

分享:
Edan坦言怕自己做得差,令行動失敗。(edan ig)

Edan坦言怕自己做得差,令行動失敗。(edan ig)

呂爵安(Edan)早前參與ViuTV綜藝節目《玩爆你個腎》 孖鄭中基合作反整蠱KB(李健宏),其實原本Edan是整蠱對象,但最後Edan配合鄭中基的計劃,扮被KB成功整蠱後,再依鄭中基劇本反整蠱KB。

昨晚,Edan 在社交網上載合照,坦言初時以為真係去錄音室錄音,冇諗過係玩《爆腎》,當知道要夾計反整蠱KB時,他更向花姐表示:「玩《造星》都冇咁緊張」更怕自己做得差被KB揭穿,令行動失敗。

他又表示︰「我覺得最難做嘅戲就係KB入嚟然後我扮surprise嗰幕。我明明知道晒成個流程,但仲要扮到『OMG﹗我好驚喜啊﹗點解會咁㗎﹗KB你好衰囉﹗咁樣玩我﹗我都覺得奇怪㗎啦,嚇死我咩,但係啱啱真係唱得麻麻囉﹗唉,我唔開心』。嘩﹗真係辛苦到呢,又唔知自己會唔會太假,又唔知佢信唔信喎,真係超級忐忑。不過,好彩最後計劃都成功!多謝花姐、鄭中基carry!真係超好玩,期待下次合作。」

Edan再笑指公司老闆Alex及音樂監製舒文,看到他被整蠱後,還不斷安慰他,Edan笑說︰「喺嗰一刻,我終於明白咩叫哭笑不得,只好默默咁聆聽,所以去到最後,佢哋係最崩潰嗰兩個,兩位真係超級善良!」最後Edan 謂︰「參與《爆腎》絕對係人生成就解鎖﹗」

Edan要反整蠱KB,表示緊張過參與《造星》。(edan ig)

Edan要反整蠱KB,表示緊張過參與《造星》。(edan ig)

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受