Ad Block Ad Block
娛樂
2021-09-28 17:55:00

唔使一年又升職 曾志偉︰係同事功勞

分享:
曾志偉稱升職後咩都關佢事。

曾志偉稱升職後咩都關佢事。

今日曾志偉出席《2021 粤港澳大灣區青少年短片大賽》記者會,提到他不足一年便由無綫副總經理升至總經理(節目內容營運),全面負責電視的主要內容營運,他表示是身邊同事的功勞︰「開心嘅唔係因為升職,而係大家嘅工作得到認同,收視、廣告都好咗。」問到他升職有沒有加人工,他笑言是「加辛」。至於上任之後有何搞作,志偉表示已經好多,並預告考演技節目《飛越木人巷》有二百多位同事報名,現正進行篩選。

加入年輕人創作內容

曾志偉又表示,現時壓力雖大,但一直用心做些觀眾喜愛的節目,提供娛樂給大家。他說︰「依家大家去唔到外地,生活咁緊張,多咗喺屋企,我哋個責任係做啲好節目俾大家睇。」他續指現時電視業進入新紀元,不像以前這般簡單,需要多些新元素,加上無綫是世上最大廣東話內容製造機構,所以不斷招攬人才,加入多些年輕人創作內容,希望可以培育新一代。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受