Ad Block Ad Block
娛樂
2021-06-24 19:44:00

唔怕姜濤走紅變囂 花姐︰為人簡單不重名利

分享:

MIRROR出道3年人氣旺盛,吸金力驚人,而姜濤更是廣告界新寵兒,他的工作一浪接一浪。娛樂圈有不少人走紅之後,變得囂張,但MIRROR的經理人花姐黃慧君就認為姜濤為人簡單,並非著重名利之人。

花姐只要有空餘時間,便逐一點評MIRROR 12位成員,今日她在文中就以「老姜」稱呼姜濤,並謂︰「佢對我黎講係一個外星人,一個係我想像以外嘅人。」她憶述姜濤在演唱會一年前便跟她說︰「『喂!老花,我已經諗到演唱會個item做咩,可唔可以下星期安排排舞』當時我真係O咗咀『我連開唔開到演唱會都未知woo』」

及至演唱會期間,姜濤不斷問她︰「老花,我知道你而家唔會影響我地自信,但係我想你話我知,我個item好唔好,有咩要改」,之後她安慰說︰「放心,你嘅fans一定會鍾意」但姜然很認真的表示只想做好這場表演。花姐說︰「好多人同我講『你小心姜濤會囂張』,我可以肯定同大家講『老姜一定唔會』名利對佢一啲都唔重要,因為佢個人真係好簡單,佢只係想做一個『認真嘅表演者』。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受