Ad Block Ad Block
娛樂
2020-08-11 19:44:00

唔靠針藥等有抗體 施匡翹仲未離開隔離營

分享:

24歲女歌手施匡翹早前確診新冠肺炎,與她同期確診的麥德羅、Apple姐、劉少君已經康復出院,但施匡翹至今仍在隔離營。她表示自己身體狀況不俗,她表示因為深喉唾液測試未曾試過連續兩次陰性,雖然醫生稱她體內的病毒接近零,但經過考慮之後,仍需觀察。

她表示自己一直未有打針及服藥,指是依從醫生建議︰「因為我年紀較輕,又冇任何唔舒服,慢慢好對日後健康會更理想,我都認同,純粹隔離,觀察我嘅血壓同睇吓有冇發燒。醫生話我係正常,同我相約年紀嘅人都係靠自己免疫力去康復,大約要28日,今日我係24日左右,再穩定先考慮畀我離開,或者抽血驗到有抗體都可以。」

 

她表示因為被困得太耐,心情難免有起伏,靠睇書和樂觀去面對。至於她在新城的節目,她會預先錄音,希望盡快和大家見面。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受