Ad Block Ad Block
娛樂
2021-05-12 16:55:00

唱《遺愛》主題曲顯柔情 鍾舒祺學習對親人說「我愛你!」

分享:
Sukie為《遺愛》唱主題曲。

Sukie為《遺愛》唱主題曲。

歌手鍾舒祺(Sukie)予人剛烈野性的感覺,她為電影《遺愛》唱主題曲《Dream All Dreams》及拍MV,盡顯柔情一面。Sukie在錄音前,先了解電影中角色的動人故事,Sukie透露:「我相信每個年輕人都會有自己夢想,尤其每個女仔都會期盼未來,去追尋幸福,不過現實環境可能令佢地被迫放棄,好似電影入面陳漢娜同陶禧玲兩個角色(分演年輕母親和女兒),本性善良仲愛旁人多過愛自己,好彩電影入面有鄭中基呢個大哥哥守護住佢地!而我現實中,就多得老公一直不離不棄。」今次兩人更是妻唱夫隨,齊齊為電影各串。

Sukie拍《Dream All Dreams》有老公伴奏。

Sukie拍《Dream All Dreams》有老公伴奏。

電影觸及親情,Sukie坦言家人對自己很重要,「自己唔係好識表達心入面的愛,唔係一個隨便講得出『我愛你』、『我掛住你』的人,尤其是對親人,不過我正學習以行動表達自己,成日迫自己去做啲肉麻嘢,有時講完『我愛你』自己都會打冷震。其實日日都係母親節,最緊要日日都一樣咁錫媽咪!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受