Ad Block Ad Block
娛樂
2021-06-21 17:37:00

大叔的愛|德斌巴士救美 Edan爆Anson Lo拍咀戲加料

分享:
大家都好期待他們的演出吧?

大家都好期待他們的演出吧?

ViuTV將於下周一播出《大叔的愛》,黃德斌﹅呂爵安(Edan) ﹅盧瀚霆(Anson Lo)及徐㴓喬 (Asha )等日前密鑼緊鼓進行劇集拍攝工作。其中一場戲講到Edan在巴士上被誤會非禮女乘客,黃德斌英雄救美,為Edan解圍後更把對方擁入懷中。

 

Edan在巴士上被誤會非禮女乘客。

Edan在巴士上被誤會非禮女乘客。

黃德斌英雄救美,為Edan解圍。

黃德斌英雄救美,為Edan解圍。

德斌笑言戲情是「巴士奇遇結良緣」,並稱自己不時乘搭公共交通工具:「因為太方便,唔洗周圍搵車位嘛!我地平時坐車都收埋自己,唔會招惹啲咩誤會,即使見人鬧交都未必出聲,除非去到動手動腳啦,如果唔係,唔會介入人地鬧交。」

而Edan就自嘲貧窮,所以是巴士常客,笑言車上不時與Anson Lo短訊傾劇本:「我哋之前真係好驚,因為呢部劇買晒版權,要係原著同自己風格中搵平衡。可能我哋未夠專業啦,平時我哋都會攬頭攬頸咁玩,所以唔會太尷尬!最近係Anson自己加戲,或者拍錫錫戲個陣加啲嘢,咁就嚇親我囉!」

攬一攬,感情便在這一刻發生。

攬一攬,感情便在這一刻發生。

Anson Lo就要話投入與Edan的感情,不時向對方獻媚:「冇辦法啦,識咁耐都唔會痴咁埋傾計,所以都幫佢攞飯、攞埋餐具,做到細心啲咁,希望可以搵到個份感覺。」同場的混血兒Asha就話被人嫌棄鬼妹仔口音,要糾正做地道「港女」:「導演有日尷尬咁話我有鬼妹仔口音,我話我真係鬼妹仔嚟架!所以依家學緊咬字,要做個地道香港人先得!」

到時會否加特別濾鏡效果呢?

到時會否加特別濾鏡效果呢?

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受