Ad Block Ad Block
娛樂
2021-03-02 16:37:00

客串《白色強人2》? 胡杏兒搵胡定欣馬國明「接生」

分享:

胡杏兒佗住第3胎經常四圍去,早前更挺住孕肚北上掘金,隨住肚子愈來愈大,杏兒亦都返港待產,但這位孕婦非常好動,日前更前往探好友胡定欣班。

胡定欣上載與杏兒及馬國明的合照說︰「今晚明成北婦產科收咗位好尊貴的產婦。兩位院長熱情款待,務必提供最優質的星級待遇,希望李太有個愉快的生產過程!~」杏兒留言道︰「有你兩個幫我生,應該好順利,不過我嚟探你探咋院長,你去內地隔離21日,希望你哋一切順利,返黎又做契媽!」有不少網民好奇杏兒是否在劇中客串一角。

今日《白色強人2》劇組將啟程到深圳隔離外景,至少兩個月後才回港,因此定欣回港的時候,杏兒或許已經生完BB。定欣說︰「多謝您挺住籮咁大個肚,喺我岀發深圳前過來支持我,好開心!嚟緊你生B我都唔喺香港,你就一切順順利利,平平安安! 回來見!~」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受