Ad Block Ad Block
娛樂
2021-02-07 16:27:00

家姐對貓毛敏感 莊思明無奈送走愛貓

分享:
莊思明去年7月在公路旁救了一隻小貓。

莊思明去年7月在公路旁救了一隻小貓。

去年7月,莊思明在公路上見到一隻貓仔,擔心牠會被車撞倒,於是把牠帶回來飼養,並取名「Highway」。日前思明表示家姐因為對貓毛敏感,唯有把Highway送給愛貓的朋友照顧,忍痛跟Highway說再見。大家姐莊思敏留言謂︰「無辦法啦。」

莊思明表示家姐因為對貓毛敏感,搞到每日打乞嗤同口腫面腫,所以就算多麼不捨也沒辦法。她感謝Highway留下的美好回憶,當目送牠離開時,思明直言忍不住哭了出來︰「回想起執你返嚟個陣你好細粒,好惡完全唔俾人抱,我用咗一段時間先可以摸下你,到而家你肯俾我抱住周圍走……我真係好唔捨得送走你但我知道咁做係對你最好……多謝你由舊年7月開始到而家留咗咁美好嘅回憶俾我。️由細到大我都未試過養貓,你係我人生中第一隻養過嘅貓,你亦會係最後一隻。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受