Ad Block Ad Block
娛樂
2021-06-09 22:44:00

小肥遭陳輝陽批唱功未夠班 獲無綫放版權翻唱《年少無知》

分享:

日前小肥作客TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》,接受主播許文軒(Edmond)專訪,大談即將推出翻唱專輯感受。小肥與帶他入行的監製陳輝陽再度合作,小肥說:「我俾輝陽話我唱功未夠,真係好大打擊,佢想我再有進步,所以安排老師俾我上堂。自己初初都好憂心!覺得自己唱咗咁耐歌唔係話改就改到,搞到我對前景唔明朗!上堂嘅老師話我唱歌太用力,太多花巧嘢,要我滅甩晒,用最少嘅力唱最高嘅音,出到嚟真係唔同咗!」

翻唱碟中,小肥還會翻唱《年少無知》,他說:「本身呢首歌攞唔到版權,錄晒所有歌曲之後今年再問,突然又OK!既然攞到就梗係唱啦!因為我覺得呢首歌係成張唱片當中嘅靈魂之一!能夠攞到版權,特別要多謝何禮全同曾志偉先生放返個版權出嚟,令到呢件事暢通無阻!」

碟中將會有一首全新作品《廢柴》,小肥說:「因為陳輝陽見我上年出櫃咁大件事,所以話要作首歌賀一賀我!」問到出櫃後有否卸下包袱,他說:「其實身邊有好多人話我唔同咗,有啲話我開心咗!有啲話我姣咗同風騷咗!(對同性愛情及婚姻有憧憬?) 憧憬係有過!但依家怕咗!之前嗰段感情大家好習慣大家嘅性格,如果再拍拖又要重新適應,我唔知自己幾時需要空間,呢啲嘢好煩!真係唔想諗住,咁不如暫時唔好拍拖,順其自然!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受