Ad Block Ad Block
娛樂
2019-11-21 04:30:00
日報

市道差陳家樂學戲增值 衛詩雅頂往供樓壓力

分享:

陳家樂、衛詩雅昨於灣仔出席品牌頒獎禮,二人直言收入受近日社會事件影響,很多籌拍中的電影,都選擇暫時停拍,或因資金不足爛尾收場,很多藝人被迫停工。要供樓的衛詩雅稱,唯有再努力些找其他工作;而陳家樂就趁這段時間,增值自己去學演戲。
 

剛「上車」做業主的衛詩雅,被問到有沒有供樓壓力,衛詩雅說:「還好!我層樓買得唔算貴,買嘅時候唔敢膽揀間太貴,自己都怕應付唔嚟,捱到嘅,繼續努力搵多啲嘢做囉!」對於電影工作全叫停,衛詩雅自言損失慘重:「我有3套戲係開緊,而家全部停晒,有啲話延期,有啲就唔知延到幾時,真係手停口停。」下周日35歲生日的衛詩雅,揚言要陳家樂送禮物,他即說:「我都有兩套戲要延期,所以要慳啲使,幾百蚊嘅護膚品冇所謂。」

陳家樂爆衛詩雅每日致電給他,問他學了甚麼,又說想去觀堂。

陳家樂爆衛詩雅每日致電給他,問他學了甚麼,又說想去觀堂。

林立三教戲大開眼界
陳家樂指,現在趁有空閒時間增值自己,跟隨林立三進修戲劇,他說:「依家跟緊三叔(林立三)學演戲,因為冇乜工作,想俾啲時間增值自己,噚日開始上第一堂,跟三叔上堂真係大開眼界,同公司新人一齊上,之前啲演戲方法完全扭轉,要重新適應過晒,不過佢收好貴,哈哈。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受