Ad Block Ad Block
娛樂
2021-10-25 18:58:00

廖啟智遺作︱方中信 陳家樂懷念曾江 智叔鬥戲

分享:

 

方中信、陳家樂、黃定謙為新戲《一級指控》宣傳,電影是廖啟智(智叔)其中一部遺作,方中信感慨地說:「一年多前開拍,嗰時智叔都未出事。」陳家樂稱,智叔與曾江鬥戲讓他印象深刻:「佢哋場可以講係教材級,只係好簡單的嘅場景設計,主要睇兩位演技角力。」

方中信和陳家樂,難忘曾江與智叔鬥戲。

方中信和陳家樂,難忘曾江與智叔鬥戲。

智叔主動提點學生

對於與師父智叔再合作,黃定謙就說:「法庭場戲佢主動嚟教我點投入角色,佢響片場會以老師身份,嘗試幫學生投入。」回憶拍攝過程,方中信表示十分享受:「有曾江、智叔,鮑姐(鮑起靜)呢啲演員擔綱,已經信心保證,知道會拍得好開心她順暢。」

 

方中信與陳家樂戲中飾演大律師,雖然不是第一次演律師,但方中信還是問了律師朋友意見,他說:「唔希望法庭戲拍出嚟俾觀眾覺得冇說服力,我有啲朋友做大律師,佢哋上庭其實都幾大壓力,要處理好多文件,呢份工作唔容易做。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受