Ad Block Ad Block
娛樂
2018-10-23 21:49:00

張敬軒下海做沙灘小子 當奴出浴好sexy

分享:

張敬軒和Donald(當奴)早前去了澳洲拍攝「天才遊童悉尼篇」,最新一集就講到二人要做個beach boy玩滑浪,軒仔更以水着look登場。

去到Bondi Beach,二人即時變成《激戰》嘅「賤輝」,打拳、膝撞頭、頂籃、跑沙灘爬樓梯等,不過就搞笑居多。經過一輪熱身之後,他們正式跟教練做熱身及陸上模擬滑浪動作。原本二人打算可以在水上示範超型的滑水姿態,奈何他們不停跌落水,玩了數個小時之後,軒仔終於成功企起身兼維持姿勢三秒左右,同行工作人員及教練都忍不住拍手兼歡呼。

對於今次滑浪初體驗,軒仔話超級好玩,不過比想像中難,「除咗平衡,仲要食番個浪嘅走向,不過我呢啲天才兒童都好快上手,哈哈。」除了滑浪,片尾仲加插了軒仔同當奴的出浴花絮,fans大讚二人的表現非常搞笑。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受