Ad Block Ad Block
娛樂
2019-08-07 00:01:00

彭浩翔自稱是護旗手 杜汶澤︰咪X再呃香港人錢呀!

分享:

日前不少藝人在微博轉發有關「五星紅旗有14億護旗手」內容,並發文聲稱自己是「護旗手」,彭浩翔也在其微博轉發相關內容。

由於彭浩翔過往的作品都以本土為主,他的微博發文隨即引來不少網民關注,並到他的Facebook留言,其中有他的fans直言︰「我希望係假!由你第一套《買兇拍人》開始睇你既電影到而家....」、「對你好失望,以前扮本土sell香港情懷賺港人錢。好後悔曾經鍾意過你嘅作品。今後你專心去護旗啦,記得跳海執返上嚟。」、「失望,不過算啦。睇佢開始同大陸合拍之後d戲, 我都未笑過, 因為已經唔本土唔地道,唔識笑」。

杜汶澤亦都在他的Facebook留言︰「其實你已經搵咗好多錢啦!唔使再窮啦!乜X嘢叫『我是護旗手』呀?枝旗跌落海你唔X跳落去執X街!X你咪X再呃香港人錢呀!」其後他再在個人Facebook解釋為何這樣生氣︰「我係X你彭浩翔一個啫!因為你自己投資拍賀歲就標榜自己為香港人而拍,咁X有型?叫人支持本土電影?
響香港同你個出人血饅頭 t-shirt 嘅兄弟鄒凱光開 talk show 賺香港人錢?你有乜資格響我面前X王晶呀?王晶至少夠膽講佢唔志在香港市場!好你多多聲!我真係睇住你大睇住你壞呀!X街仔!響呢個時期,你做一樣咁傷害香港人感情嘅事,我絕對唔會原諒你!」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受