Ad Block Ad Block
娛樂
2021-10-04 12:14:00

後生仔傾吓偈|3大開山鼻祖合體 麥明詩:恭喜大家唔使再扮後生仔

分享:
《後生仔傾吓偈》3位元祖級主持在鏡頭外合體傾足3小時。

《後生仔傾吓偈》3位元祖級主持在鏡頭外合體傾足3小時。

無綫J2的《#後生仔傾吓偈》開播逾4年後,節目於上月底正式結束。3位開山鼻祖主持麥明詩(Louisa)、馮盈盈(FYY)及陸浩明,雖因Louisa已轉行而無法在鏡頭前聚首,3人老友鬼鬼私下相約飯聚,Louisa在社交平台上截合照,笑言,「我地終於畢業啦,我真係恭喜大家唔洗再扮後生仔啦!」

陸浩明po三人主持《後生仔傾吓偈》時的合照。

陸浩明po三人主持《後生仔傾吓偈》時的合照。

元祖級的默契

Louisa留言表示,雖然大家各走不同的去路,但已建立獨有的默契,感激曾遇上兩位合作夥伴,她寫道,「陸浩係一位好好嘅前輩,喺好多好尷尬嘅場面拯救咗我哋,又會俾空間後輩發揮,教我哋好多技巧。觀眾未必睇到佢嘅功力有幾高;當冇事故發生,就係因為佢喺背後做咗好多嘢。」至於同是港姐出身的馮盈盈,她形容,「FYY更加唔使講,轉數快、幽默、率真,鏡頭前鏡頭後同佢傾偈都雞啄唔斷,大家真係好get到大家(至少我覺得啦)。」

另開Talk Show節目?

陸浩明亦回覆多謝louisa,「記得每次同妳開廠都總有驚喜亦有所得着,開始有時、結束有時,期待同阿麥再做另一種talk show。」同時他亦有在個人IG的限時動態分享,「大家話last集後生仔節目冇咗louisa好似有啲可惜,好啦……詢眾要求我地三位元祖MC都約咗食飯, 傾足三粒鐘,內容相當Juicy,如果係節目……真係不敢想像🤪🤪 四年前第一次合作,大家個樣樣都變咗好多or好少? 但我地之間就多咗一份默契和友誼……期待我地再做另一種Talk Show?」盈盈則在IG限時動態轉載麥明詩的貼文,她自言是「開山鼻祖」。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受