Ad Block Ad Block
娛樂
2020-08-21 04:30:00
日報

想做MV導演 王君馨撒嬌聲唱歌

分享:

王君馨自資6位數推出新歌《Casada》,不但參與作曲及填詞,更推出MV於YouTube上播放,質素比不少自稱專業的歌手更有水準,並成功打入903歌曲榜第二位。王君馨與王梓軒於IG進行直播,談到新歌及婚後新性感形象:「拍《Casada》MV學咗好多製作技巧,好似攝影、燈光、舞蹈、拍攝過程,發覺自己對MV拍攝有好大興趣!嚟緊想拍多幾個導演同camera man,有可能試下做MV導演。」王梓軒表示支持,並稱新歌會找王君馨初執導。

王梓軒指,王君馨今次在《Casada》的歌音,較5年前他們合作歌曲《隱型》時溫柔,問王君馨為何歌藝大進,她說:「今次唱出嚟,想要有一把舒服嘅聲,好似平時同老公傾偈咁,或者同老公撒嬌時把聲。可能拍戲關係,我較容易搵聲,因為唔同嘅角色會用唔同嘅聲線,不過唱歌係要慢慢去浸、去搵一把屬於自己嘅聲音。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受