Ad Block Ad Block
娛樂
2021-10-03 14:56:00

拉闊音樂會|姜濤獲魯庭暉讚《前傳》handle得好 被警告唔准減肥要多休息

分享:
姜濤唱《前傳》獲魯庭暉私訊讚賞。

姜濤唱《前傳》獲魯庭暉私訊讚賞。

拉闊音樂會上周一(27日)已圓滿落幕,ViuTV董事兼總經理魯庭暉今日(3日)在IG上載當晚姜濤演唱《前傳》的片段,發長文分享看拉闊前後的心情,更大爆被姜濤拒絕!

姜濤逆老闆意拒停工休息

魯庭暉直言喜歡看林家謙和Tyson Yoshi的演出,然而當晚最擔心是兩位MIRROR成員姜濤和柳應廷(Jer),「首先一個(Jer)就開show之前唔舒服,一個(姜濤)就早排唔舒服。早排唔舒服嗰個,我叫咗佢去食多啲嘢,唔准再驚肥skip晒d野,叫佢抖多兩日,唔俾佢咁快開工,佢就打嚟唔俾我唔俾佢開工。」他形容當晚睇騷,看到姜濤與Jer演出,心情就如考車牌被考官盯著的感覺。

相關新聞:

拉闊音樂會|親選四子合唱歌單 柳應廷Jer:愛是廣東歌原動力

拉闊音樂會|Jer臨開騷氣管敏感 姜濤緊張到出皺紋

拉闊音樂會|姜濤與拉闊3子另組「Terror」? Tyson未能與Jer合唱感遺憾

拉闊音樂會|Tyson Yoshi騷肌 林家謙激罕晒舞技自爆奪姜濤第一次

魯廷暉直言拉闊音樂會最擔心姜濤和Jer的狀況。

魯廷暉直言拉闊音樂會最擔心姜濤和Jer的狀況。

姜濤獲發短訊讚賞

《全民造星》出身的姜濤當晚介紹《前傳》時,「這歌是每一個追尋夢想的人,前面的故事。」魯生坦言,整晚拉闊音樂會,唯一真正投放感情就是這首《造星》主題曲,「我好少完show之後send message同返佢哋講個show有乜嘢好,send親都係唔好嘅comment (喂,係咁㗎啦),嗰晚我send左俾果位歌手:『編得好,你亦handle得好。』」

魯庭暉上載姜濤演《前傳》的片段,讚他處理恰當。

魯庭暉上載姜濤演《前傳》的片段,讚他處理恰當。

魯庭暉藉《前傳》分享有關常新的想法。

魯庭暉藉《前傳》分享有關常新的想法。

魯庭暉提議出專輯被冷待

在魯庭暉眼中的好,是「常新」,他強調「新」不代表好,關鍵是進步,「要常新,可能有100個方法,而其中一個方法,叫進步。你進步,就會上一個層次,上咗一個層次,就會唔同,出嚟嘅野就會新,不過呢個新,其實唔係最主要目的,佢係副產品,進步,層次,先至係主菜。只不過你不停進步、不停推高自己,自然常新。」最後他總結,「要進步,就要靈活;靈活,就能活現。」他又自爆曾提議推出ViuTV五周年專輯,不過同事們完全零反應。同時又以《前傳》作例子,每年推出新版本,難度在於「常新」,並預告女版《前傳》好快有得睇。

魯庭暉自爆曾提議出五周年專輯,卻被同事以「叫tea」作回應。

魯庭暉自爆曾提議出五周年專輯,卻被同事以「叫tea」作回應。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受