Ad Block Ad Block
娛樂
2019-12-05 04:30:00
日報

擔心愛女兒多嘢講 柏豪榮升爸爸 改變穿衣風格

分享:

周柏豪和太太Stephanie於前日(2日)誕下一女,他昨天在社交媒體宣布喜訊,透露女兒重6.7磅,亦長得很像太太。柏豪在醫院見到傳媒時稱很開心,也很佩服太太,說到為甚麼瞞得這麼密,是不是很多朋友還未知道,柏豪表示:「其實都唔想咁耐先公布,不過屋企老人家多,老人家希望等BB出院回家,冇咩事時先公布,免得BB小器。」
 

柏豪坦言當天有跟太太一起進產房:「太太都好冷靜,整個產房就只有我一個人好緊張,太太都叫我唔好喊,免得嚇親醫生。」柏豪指,女兒的咀巴長得像自己,上唇尖尖的:「應該似我一樣咁多嘢講,將來都係我受晒,希望將來佢係一個有家教嘅女仔。」柏豪坦言現在離不開女兒,少看幾秒都覺得很久,連穿衣的風格也改變了不少:「我之前好鍾意深色衫,呢幾日嚟醫院睇B女,自動著白色、粉紅色、藍色呢啲色衫。」問到如何獎勵太太,柏豪甜蜜表示:「佢想要咩,咩都可以俾佢,家產、屋,甚至俾埋條命佢都得。」
 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受