Ad Block Ad Block
娛樂
2021-09-22 15:20:00

晚吹戀講嘢|193送刻名禮物難易手 郭奕芯爆前度性癖好:越摑越爽

分享:
193自爆曾送刻名禮物給女生,事後難以俾下一手。

193自爆曾送刻名禮物給女生,事後難以俾下一手。

由193@ERROR、鄭伊琪(浩南)、譚凱倫(Helen)、郭奕芯(Ashina)主持的ViuTV節目《晚吹 - 戀講嘢》昨晚播放一集,談及情侶間的癖好,Helen透露:「如果我好鍾意嗰個男人,我會忍唔住係咁咬佢,好肉緊,周身咬。」浩南表示有朋友喜歡在發生性行為的時候互相掌摑。一向敢言的Ashina就大爆女曾經有前男友,亦有類似的性癖好,她表示:「當大家發生緊行為時,佢突然兜巴打過嚟,嗰下我覺得有少少唔尊重,但係大家進行緊嗰件事,你好難突然之間呆咗,停止成件事。佢見到我冇反應,跟住佢問我正唔正,我真係呆咗,後來我同自己講不如嘗試去enjoy呢件事,後來我發現原來係好痛嘅過程裡,係會有少少爽。」

Ashina爆前男友愛摑人的性廦好

Ashina爆前男友愛摑人的性廦好

193籲男士送禮勿刻名

當晚嘉賓分享跟大話男拍拖的經驗,並將大話前男友送的飾物禮物交給主持們,以表示放下這段情,193自爆:「我都試過喺潮特上邊買首飾送俾女仔,刻咗名,落唔到俾下一手,所以建議各位男士送禮物唔好刻名。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受