Ad Block Ad Block
娛樂
2018-03-28 06:00:00

曾與新黎明嫂係同事 JW賀舊老闆做老竇

分享:

王灝兒(JW)、關楚耀和董嘉儀等,在圓方出席VR遊戲發布會,JW說,「以前會成日同男朋友一齊打機,不過我玩得太差啦,所以都係睇住男朋友玩比較多。」早前患上腸胃炎的她直言已經好了很多,並說:「可能過多一、兩日會完全康復。」提到前老闆黎明承認即將做老竇,JW馬上送上祝福:「恭喜佢,都恭喜Wing,因為我哋係舊同事。」
 

關楚耀單身兩年變「龍友」
關楚耀自爆曾是乒乓球校隊成員,但有一段時間沒有打了,笑言:「退步晒啦,玩完有啲氣喘。」他透露電影《特技人》的拍攝工作已完成,今年將多放時間在音樂方面,已經兩年沒有拍拖的他笑笑:「唔dry,有狗狗陪,呢兩年單身就鍾意咗影相,不過暫時冇諗快啲搵個女朋友做模特兒。」關楚耀又指,不會要JW為自己介紹女朋友,因為兩人的共同朋友太多了。
 

大埔LuLu董嘉儀稱,有時都會玩足球game,但不過分沉迷。

大埔LuLu董嘉儀稱,有時都會玩足球game,但不過分沉迷。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受