Ad Block Ad Block
娛樂
2019-11-05 15:21:00

李璨琛監製賀歲片 搵詹Sir教《三夫》影后廣東話

分享:

李璨琛監製兼主演的明年賀歲片《大盜演》,現正於泰國曼谷拍攝,Sam形容《大盜演》是笑中有淚的喜劇,其中最驚喜是找來詹昊宸(詹瑞文)和《三夫》影后曾美慧孜(小美)演「亡命鴛鴦」,小美更要全片以廣東話演出,「覺得好刺激,每個moment 好過癮!詹sir又會給我好多意見。」詹sir則表示兩人角色常被欺負,「所以我哋互相扶持,日日糾正佢既廣東話,等佢唔好被人蝦!」

 

被陳果發掘拍《香港製造》的Sam,特地找來小美、何華超、胡慧沖合作,「我哋都係陳果班底,4師兄弟妹一齊合作,可以有些新火花俾觀眾,也問了陳果借《細路祥》同《榴槤飄飄》的海報,睇下有冇細心觀眾解讀到!」而向來少拍電影的樂瞳,則被Sam點名扮演其分居太太,首次演人妻的她感謝監製給予機會,Sam則搞笑回應,如果唔俾心機演出,下集就同佢離婚,拍攝唔預佢!被問到拍戲可有掛住囡囡Lucy,他沒趣地說:「我梗係掛住佢,不過佢就唔太掛住我,繼續平時一樣既生活。」

 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受