Ad Block Ad Block
娛樂
2021-07-30 17:41:00

東京奧運|盧覓雪晒泳照賀何詩蓓 揚言:攞第3面獎牌我就着三點式!

分享:
盧覓雪上載泳照慶賀何詩蓓勇奪第二面銀牌!

盧覓雪上載泳照慶賀何詩蓓勇奪第二面銀牌!

「香港女飛魚」何詩蓓,早前在女子200米自由泳奪銀,今日(30日)轉戰100米自由泳決賽,越戰越勇,最終游出52.27秒,再添一面銀牌,全城狂呼慶賀,一眾香港藝人都紛紛在社交網出Post祝賀; 盧覓雪亦毫不吝嗇,於社交網站「派福利」,上載多年前的泳照慶祝,並留言話:「全港熱烈慶祝何詩蓓勇奪第二面銀牌!時間仲要破左亞洲記錄!香港仲歷史性喺奧運取得三面獎牌,真係可喜可賀!咁高興!我就搵返張陳年泳衣照賀一賀佢啦!如果何詩蓓攞埋第三面獎牌,我就着三點式啦!#講吓笑咋」不少網民都紛紛留言話等睇雪雪的三點式:「留名睇三點式」、「你咪走數呀」、「為咗雪雪繼續派福利我地要集氣」等等。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受