Ad Block Ad Block
娛樂
2021-06-23 22:21:00

林嘉欣獲法國政府授勳 以流利法文致辭

分享:

曾留學法國、對當地文化非常熱衷的林嘉欣,不經不覺擔任法國五月藝術節大使(Le French May)已踏入第八個年頭,嘉欣最近獲法國政府授勳為「Chevalier de l’Ordre des Arts et des Lettres」,以表揚她多年來努力宣揚法國藝術,日前由丈夫袁劍偉、還有兩個囡囡陪同下,到法國駐港領事官邸接受授勳。

嘉欣笑言去年四月收到授勳通知時,以為被整蠱,她解釋:「因為封信係由加拿大政府發出,話我獲法國政府授勳,我睇咗封信好多次,仲問我先生『係咪呃人㗎?疫情仲有呢啲騙案?』後來先知,原來我因為喺加拿大出世,法國嗰邊要認證我嘅國籍,所以封信由加拿大寄出。」當知道授勳一事如假包換,嘉欣坦言有一種超現實的感覺,故在授勳當日,除以法文致辭外,更安排兩個囡囡協助法國領事,進行授勳儀式。

授勳儀式完成後,嘉欣更以法文及廣東話致辭,她說:「因為冇得飛,太耐冇去法國,冇機會講,法文大退步,所以我搵咗一個好好嘅法國朋友幫我翻譯致辭內容,我衷心多謝French May團隊,令我過去八年,認識到好多世界頂尖嘅藝術家,我亦多謝屋企人,包容我每年去法國交流,仲有多謝林建岳博士,一直背後支持我,不過佢去咗北京開會嚟唔到見證,佢話返香港會再同我慶祝。今次能夠得到呢個榮耀,我會如常學習,如常生活,亦都會教導囡囡,要努力尋找自己嘅夢想,我一直身體力行做一個榜樣,希望佢哋會知。」

 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受