Ad Block Ad Block
娛樂
2021-01-07 14:10:00

梁芷珊兩銀行戶口突被取消︰香港仲做咩國際商業城市?

分享:
梁芷珊兩個銀行戶口被取消,她回覆傳媒稱相信與政治無關。

梁芷珊兩個銀行戶口被取消,她回覆傳媒稱相信與政治無關。

梁芷珊今日在社交平台表示,收到恒生銀行通知,她的兩間公司商業戶口將於一個月後停止運作。她指兩個戶口一直有「入帳與支出,無負數,無爭佢錢,無借佢錢。」而銀行亦沒有告之取消的原因,她對此感到十分氣憤,直言「香港仲做咩國際商業城市?」

梁芷珊寧願請多一個人回來幫忙處理。

梁芷珊寧願請多一個人回來幫忙處理。

梁芷珊上載與同事的對話截圖,同事稱會向銀行跟進,但她認為再銀行只是浪費時間。她回覆道︰「唔好lur,唔使求佢。如果太多工作,請一個part-time會計返嚟,你instruct佢搞銀行嘢。」之後見到她在訊息欄上打有「攞返晒啲錢出嚟,去第二間銀行開戶口,唔好再用呢啲中資銀行。」但這段訊息就未有發出。

 

她對銀行的做法感到失望。

她對銀行的做法感到失望。

她留言道︰「原本係香港人嘅銀行,唔服務香港企業。而家銀行唔係銀行,家不是家。香港仲做咩國際商業城市?巨人千瘡百孔,口袋𥚃唯一work嘅國際ATM card,你走去整花佢條磁帶,搞佢個chip,仲可以繼續利用佢?」有不少網民留言表示有類似經歷,其中有人稱「恒生係好鐘意無啦啦 ban 人公司戶口,我有幾個客都比佢 ban 左。」、「我之前都試過呢個問題, 佢話係因為有大量現金入帳而未能提供資金來源相關證明,希望幫到你。」亦有網民叫梁芷珊一定要向銀行問清楚原因︰「佢有責任解釋,唔可以成日都話行政理由就取消戶口。」

有網民分享他們的經歷。

有網民分享他們的經歷。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受