Ad Block Ad Block
娛樂
2021-10-24 22:41:00

渣馬2021|當奴成功頂到終點 林奕匡留力跑盼再創佳績

分享:
Jackal@Dear Jane(左一)與徐濠縈等參與今日渣馬賽事。

Jackal@Dear Jane(左一)與徐濠縈等參與今日渣馬賽事。

《渣打香港馬拉松》除了有張繼聰、C AllStar成員梁釗峰、柳俊江等藝人參與之外,還有商台DJ當奴、張紋嘉(Crystal)、林奕匡(Phil)、Jackal@Dear Jane及徐濠縈等。

賽前大合照。

賽前大合照。

全程頂硬上

其中當奴曾參加過9屆渣馬,他非常開心可以跑出個人最佳成績,更以「黐筋」形容新手張繼聰,大讚對方跑得快。事後他在IG分享到自己參賽時的心路歷程︰「尋晚提自己唔好做嘅嘢,我今日做齊。上線前仲擔心前面人多,後來發現流水式起步前面無塞人,一冇人就忍唔住跑快啲,完全唔記得咗要忍腳留力,心諗咦今日狀態幾好喎,去到8公里就知道大鑊,完全加速唔到。完成西隧(繼續都係嗰句西隧其實冇乜嘢)經過IFC,落到龍和道後想撞牆,喂!半馬咋,撞咩牆?去到馬師道斜路,嘩!救命!我同自己講唔好停,你一停就會抽筋,忍住呀。最後,都唔記得最後係點樣去到維園,完成比賽。」並寄語明年再努力。

當奴盼明年再跑出好成績。

當奴盼明年再跑出好成績。

下午有活動要留力

Phil亦有多次參加馬拉松的經驗,但這是他首次挑戰西隧路線。他受訪時稱其心跳一度高達182下,之後要放緩才能支撐到整個賽事。他在IG上載照片就透露因為下午要出席活動,所以全程留力︰「今日的路線比之前的很不同, 第一次跑西隧,亦第一次不行跑過隧道收費亭,傳說中的斜路真是不簡單。#其實今日係要留力輕鬆跑#因為晏晝有show要表演#下年再參加時#我一定要五字頭#一起我們跑更遠#感謝原路打氣的朋友」

相關新聞︰

渣馬2021|釗峰破個人成績 陳健安臨陣退賽

渣馬2021|柳俊江完成全馬晒與女友合照︰開下閃得嗎?

渣打2021 |張繼聰93分鐘完成半馬 謝安琪留言大讚: 我覺得好滿意

林奕匡因下午要出席活動而留力跑馬拉松。

林奕匡因下午要出席活動而留力跑馬拉松。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受