Ad Block Ad Block
娛樂
2021-01-20 04:30:00
日報

為隻雞再扮老鴇 苑瓊丹講明唔派利是

分享:
苑仔強調新造型是扮老鴇,不是鳳姐。

苑仔強調新造型是扮老鴇,不是鳳姐。

苑瓊丹(苑仔)在電影《九品芝麻官》裡的「古代老鴇」形象深入民心,近日她為自己的熟飯包生意,再扮「老鴇」宣傳旗下品牌的雞餸。苑仔稱,由於不想隔離21日,推掉內地劇組的邀請留港過年,但呼籲朋友勿找她拜年及利是。
 

以「現代老鴇」造型拍攝廣告的苑仔稱:「呢一身造型大家都問我係唔係拍緊戲,其實我拍緊一條宣傳片,宣傳自家品牌熟飯包,餸煮好嘞,一加熱就食得。」問她老鴇造型構思從何而來,「過年嘛,大家都響屋企食雞,個個都知道廣東話雞其實代表妓女,妓女最佳拍檔就係老鴇,呢個造型其實係一個老鴇,重點宣傳我品牌隻雞。」


奉政府籲唔去拜年
苑仔忙著做生意,觀眾擔心她沒有時間拍戲,苑仔就說:「當然會拍,本來內地有劇開,因為要隔離,有好多事要忙,冇去拍,想去嘅時候又加咗,要14再加7,按照這呢條數,我依家去拍咁過完年都拍唔晒,都係留響香港過年算。」因為錯過北上工作的機會,苑仔說今年派利是要慳一啲:「唔好問我今年會唔會派利是?派幾多?你哋諗都唔好諗!今年唔去拜年,我會聽話,留係屋企,你哋都唔好過嚟拜年。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受