Ad Block Ad Block
娛樂
2021-09-26 21:42:00

獲批紅館檔期諸多阻滯 周國賢︰可能個天話你知未ready

分享:
周國賢日前接受許文軒專訪。

周國賢日前接受許文軒專訪。

日前周國賢(Endy)作客TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》,接受主播許文軒(Edmond)專訪,大談相隔近三年再推出個人新歌《塵世美》感受,Endy說:「2020年停工,主要係因為之前做咗好多嘢,包括出碟、做騷同拍戲,一路都冇休息,再拍攝完《一秒拳王》都唔知自己傷得咁嚴重,傷及筋骨,原來身體同情緒係要還,咁不如去個靈修之旅包括京都同清邁,本身諗住去一陣,點知喺泰國嘅時候,遇上疫症最嚴重,初初頭一兩個月有Keep住搵機票返香港,但真係完全冇機位,既然個天要你留喺度,咁就不如好好學習同自己獨處,而《塵世美》呢首歌,就係喺泰國瞓喺張床嗰度。」

周國賢過去一直工作未有休息,拍攝《一秒拳王》更傷及筋骨。

周國賢過去一直工作未有休息,拍攝《一秒拳王》更傷及筋骨。

周國賢於上年休息期間,本應有機會首次開紅館演唱會,他說:「紅館係一個好神奇嘅地方,唔同歌手同佢邂逅嘅時期都好唔同,有啲人好似我咁,等咗好耐都未做到,有啲人出道一年就得到紅館嘅場地。我慢慢發覺個關鍵係在於個人本身嘅氣場Ready 唔Ready,我自己以為自己Ready,但當上年四月俾咗個期你,咁啱又腳傷,再加上疫情嚴重,真係唔敢博,唯有取消。就好似個天要話俾你知,不如你都係再修練下先,可能你真係未Ready!而家我睇通咗好多!」

不少人希望周國賢可以開紅館騷。

不少人希望周國賢可以開紅館騷。

談到最近與不同年青單位如Zpecial、Regen、JW王灝兒、ToNick、AGA、Serrini、per se等合作,Endy說:「如果用畫畫嚟形容,佢哋畀到我鮮艷度,佢哋打開咗我以前喺日本讀書時聽歌嘅視野!喺佢哋身上我覺得自己唔再係前輩,係互相學習。早兩三年前,我都仲攞咗個姿態覺得自己係前輩,當自己覺得自己係前輩嘅時候,係完全郁唔到,你永遠就卡住咗喺以前,依家放下少少姿態,成個人都輕咗,就好似舊海綿吸咗好多新嘅靈感,攞到新嘅嘢。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受