Ad Block Ad Block
娛樂
2019-11-03 17:07:00

獲黎明點名做大會MC 阿Bob︰感覺係飄嘅

分享:

黎明與AutoTom組成的樂隊「Gingerbread」,早前在旺角舉行萬聖節派對,成個形式與韓國的fans meeting相似,而林盛斌則擔任當晚司儀,不少歌迷大顱黎明與阿Bob的合作充滿火花,非常有趣,更希望他們日後可以多些合作。

 

事隔數天,阿Bob在社交平台提及與黎明同台一事,他寫道︰「做呢一行,知唔知其中一樣最夢幻嘅係咩?就係一d你由細睇佢嘅戲、聽佢d歌大嘅大明星,有一日,你會同佢一齊同場工作。」他續指有製作公司早於兩個月前致電給他,對方稱黎明有意搞個fans party,並想找他做主持,令阿Bob感到好奇並反問對方︰「吓?佢(黎明)識唔識我㗎?你問清楚佢先好喎!」後來製作公司再告之︰「其實,係黎生提議搵你!」 阿Bob坦言︰「呢種感覺,講真,係飄嘅。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受