Ad Block Ad Block
娛樂
2021-11-17 16:31:00

男神廚房|方力申自爆曾拒上節目 現身原因同Richard Branson有關?

分享:
方力申與關禮傑等擔任新一集的《男神廚房》嘉賓。

方力申與關禮傑等擔任新一集的《男神廚房》嘉賓。

無綫節目《男神廚房》日前請來方力申、關禮傑、周嘉洛、林夏薇及馮盈盈做嘉賓。方力申曾主持過《美女廚房》,有網民笑言是「風水輪流轉」,亦有人期待小方在節目中再大爆金句。今日他在網上發文,提到自己原本獲邀在第一集現身,但他當時拒絕邀請,並謂「我堅唔識煮嘢食」,但一星期後導演再次邀他亮相,小方便一口答應。

方力申原來不懂煮食。

方力申原來不懂煮食。

離開comfort zone

小方稱答應的原因「唔係要人氹先做」,而是他想離開自己comfort zone。他說︰「想當年我做過《美女廚房》同雅典/北京奧運,都已經係N年前嘅事。今年節目《開心大綜藝》叫我做直播主持,同其他專業嘅阿哥阿姐級金牌司儀一齊做,以前嘅我一定say no…… 叫我去東京做奧運揸咪追星做訪問?唔好喇掛,其實我平時都係俾人扑咪訪問我,不如算啦唔做喇。人越來越大,其實自己個comfort zone 亦跟住擴大,更加怕呢樣嗰樣……我就係發現咁落去唔掂,要改變下。」

有網民覺得方力申轉變了不少。

有網民覺得方力申轉變了不少。

一星期苦練廚藝

小方又引用了維珍航空創辦人Richard Branson的金句鼓勵自己,於是嘗試做主持及記者。今次到《男神廚房》,他表示用了一星期在家練習,在節目中他炮製的菜式賣相不俗,評判之一的王菀芝更吃清光。小方感謝導演再次給予機會︰「我呢次用行動證明我要改變嘅決心,做咪做!之後,就係你哋喺電視睇到嘅畫面,哈哈!臨急抱佛腳!」

相關新聞:

方力申借狗拒愛馮盈盈

方力申盼另一半溝通到 密密識朋友擴闊圈子

男神廚房|睇得又煮得 伍詠薇狂讚林德信係筍盤

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受