Ad Block Ad Block
娛樂
2021-04-13 15:47:00

發誓從未同方力申拍拖 陳自瑤否認台慶黑面︰鏡頭影唔到我微笑

分享:
馮盈盈、方力申和陳自瑤擔任節目嘉賓。

馮盈盈、方力申和陳自瑤擔任節目嘉賓。

由林盛斌、麥玲玲主持的《Master's Talk師父有請》,邀請了馮盈盈、方力申和陳自瑤(YOYO)擔任嘉賓。麥玲玲公開列出方力申歷年的緋聞女友,嘉賓之一的YoYo也在名單之中。方力申和YoYo同時舉手發誓稱從沒拍過拖,2006年拍完MV之後幾乎沒見過面,方力申更指當時緋聞傳得太犀利,一度令他失去工作。

Yoyo在《萬千星輝頒獎典禮2020》中的「黑面」表情,至今仍成為熱話。

Yoyo在《萬千星輝頒獎典禮2020》中的「黑面」表情,至今仍成為熱話。

麥玲玲指藝人要紅的話命格一定要有是非,無論馮盈盈開放型或者方力申的穩守型都一樣,小方笑指YoYo一定會爆紅,事關她在《萬千星輝頒獎典禮2020》中的「黑面」表情被瘋狂洗版,連阿Bob也稱自己用Whatsapp也時常見到YoYo黑面sticker。YoYo傻笑說:「我澄清先,大家唔好笑住,我冇黑面,你拎返張相出嚟睇,我係冇黑面呀,當下個表達係冇乜表情,比較淡然,我冇黑,塊面仲有『令』嘅。表情係淡然冇黑面亦冇不悅,但人哋解讀好多嘢,(全世界都係咁解讀,人讚你多謝你應該微笑?)有呀有呀,我真係有微笑呀!鏡頭影咗我兩、三秒,做唔晒咁多表情,可能我有微笑咗少少,鏡頭影唔到啫。」YoYo笑言因今次話題而得到工作邀約,正在洽談之中,小方笑指一定是面膜廣告。

Yoyo否認黑面。

Yoyo否認黑面。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受