Ad Block Ad Block
娛樂
2021-10-04 13:54:00

相識廿載|王菀之包辦伍仲衡歌曲Demo 錄音曾被嫌太細聲

分享:
王菀之和伍仲衡相識廿載,合作製作轉輯。

王菀之和伍仲衡相識廿載,合作製作轉輯。

王菀之(Ivana)與著名音樂人伍仲衡相識廿載,兩人聯合製作收錄12首作品「仍然記得嗰一次」專輯,並會首次合唱。初試啼聲的伍仲衡自爆,以前嫌Ivana錄音細聲,今次輪到Ivana話事,他自爆,「佢叫我錄完又錄,係我人生第一次錄歌,可能亦係最後一次。」

王菀之與伍仲衡拍MV,即興四手聯彈。

王菀之與伍仲衡拍MV,即興四手聯彈。

重新演繹林憶蓮鄭秀文歌曲

在新專輯中,Ivana將重新演繹6首伍仲衡的作品,其中包括林憶蓮的《假如讓你吻下去》和鄭秀文《時間之光》的Demo─《倒數》,原來在Ivana出道前,幾乎包辦伍仲衡寫給女歌手歌曲的Demo,Ivana表示,「錄歌翻唱Demo版時,回憶即刻返晒嚟!」為紀念相識20年,她與伍仲衡首度合唱《仍然記得嗰一次》另外,Ivana 還會選唱殿堂級前輩包括顧嘉煇、黎小田、林子祥、林敏怡、李宗盛和許冠傑的作品。

出道前的Ivana幾乎包辦伍仲衡女歌手的demo。

出道前的Ivana幾乎包辦伍仲衡女歌手的demo。

伍仲衝自爆自次錄歌時,在王菀之監督下錄完又錄。

伍仲衝自爆自次錄歌時,在王菀之監督下錄完又錄。

伍仲衡:Ivana叫我錄完又錄

日前兩人為《假如讓你吻下去》和《倒數》拍MV時,即興四手聯彈,又不時互窒。伍仲衡大爆:「Ivana把聲好獨特……(Ivana:多謝!你讚緊我架呵?)係呀。佢唱歌好細聲,有時喺錄音室都聽唔到,支咪要校到好大聲。」Ivana反擊,「因應你要我咁唱之嘛,要唔要我依家表演爆咪?」伍仲衡連聲說不。他自爆首次錄音的挫敗經驗,他笑言,「平時我做監製叫佢唱完又唱,今次係我入去錄音,佢叫我錄完又錄,係我人生第一次錄歌,可能亦係最後一次。」Ivana搞笑回應:「我會盡力,唔會成為你最後一次架啦!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受