Ad Block Ad Block
娛樂
2020-02-18 04:30:00
日報

睇成龍學做警察 鄧炳強:我好憎譚詠麟

分享:
曾志偉、譚詠麟、成龍與鄧炳強,一起唱《朋友》。

曾志偉、譚詠麟、成龍與鄧炳強,一起唱《朋友》。

昨日網上流傳一批影片及照片,警務處長鄧炳強與一眾下屬,出席一個名為「晨曦.明星隊晚宴」,席間狀甚興奮的鄧炳強致詞時,竟說自己當初不知如何做警察,是觀看成龍、方中信的電影,才知如何當差,又大爆好憎譚詠麟。 
 

出席這次「警星門」晚宴的,有總警司謝振中、高級警司江永祥、「光頭警長」劉澤基及退休警司朱經緯;名星足球代表就有譚詠麟、曾志偉、成龍、林國斌、歐陽震華、盧惠光、張智霖、梁競徽、方中信和衛志豪等。


區議會講嘢叻 全靠睇《開心字典》
第一段片中,有人舉機拍攝,即被林國斌、方中信叫不要拍攝,而帶醉意的鄧炳強,就多謝晨曦及明星足球隊與警隊踢波食飯。鄧炳強說:「好多謝警隊嘅兄弟,因為真係好撐我。」在旁響起譚詠麟的聲音,「香港靠你哋(警察)啦。」鄧炳強又說:「另外呢今日好興奮,見到好多偶像,由成龍大哥開始、到Alan、到志偉、到阿Ben(林國斌),全部都係我偶像,我個心跳得好緊要,其實呢,點解我喺區議會講嘢咁叻,就係聽志偉嘅《開心字典》。」曾志偉即露出招牌笑容,譚詠麟笑言:「嘩!咁樣好危險。」


鄧炳強又講到如何學做警察:「我做警察係因為成龍大哥、方中信,全部都係學你哋,我唔知點做警察,睇下睇下就識做,唔知點解。另外,今日我真係好憎你(手指譚詠麟),因為我老婆鍾意你,仲多過鍾意我。」譚詠麟忍不住叫:「呢個咁大罪名。」鄧炳強捉著譚詠麟的手說:「冇辦法喇!因為我都鍾意你,今日真係好多謝咁多位踢波嘅朋友,同埋演藝界嘅朋友,其實大家係老友,全部在心中,唔使講嘢,只要你哋俾個手指公我哋,我哋赴湯蹈火,在所不辭。」此時全場一齊向鄧炳強舉起手指公。

Ad Block


譚詠麟:患難見真情
第二段片段中,曾志偉、譚詠麟與鄧炳強唱起《朋友》一曲,已醉的成龍在旁大叫:「喂!過嚟啦!我哋唱《朋友》呀!」接著又用普通話講:「不管我們是哪一個階級,我們永遠都係朋友。」之後四人一起合唱,鄧炳強與曾志偉更用同一支咪且攬頭攬頸,譚詠麟接著說:「咩時候係見到真情,患難就見真情,音樂可唔可以大啲呀。」

影片開始時,林國斌、方中信呼籲在場人士勿拍照影相。

影片開始時,林國斌、方中信呼籲在場人士勿拍照影相。

鄧炳強致詞說好憎譚詠麟,突然又用手捉著對方示愛意。

鄧炳強致詞說好憎譚詠麟,突然又用手捉著對方示愛意。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受