Ad Block Ad Block
娛樂
2020-02-27 16:39:00

秋生調戲阿婆 險遭木棍扑打

分享:
遭秋生調戲,師傅婆婆表示要「出棍」。

遭秋生調戲,師傅婆婆表示要「出棍」。

由黃秋生夥拍名廚好友張錦祥(Ricky Cheung)主持的ViuTV節目《究竟食咗乜》,明晚播出最後一集,兩人跟手造意粉師傅婆婆學整扁麵條,口花花的秋生竟叫師傅做「Bambina」(意大利文指小妹妹),含情脈脈向婆婆放電,實行出盡力調戲,令婆婆不厭其煩,聲言誰再出聲就施以棍打,秋生聞言即如大細路般躲在Ricky背後驚呼「啊﹗搓得幾好喎﹗」。秋生笑言:「千祈唔好俾Bambina睇我套叉燒包(電影《人肉叉燒包》),顛覆哂我個瀟灑形象」,豈料翻譯隨即轉告婆婆,嚇得她到婆婆大叫「oh mamma mia (我的天)」。

秋生含情脈脈向婆婆放電。

秋生含情脈脈向婆婆放電。

節目來到尾聲,二人嘗盡意大利美食,秋生笑言「肥到連鞋帶都綁唔到」,連自己都「頂唔順」,並指如果連續拍第二季,可能要退出娛樂圈,「我諗好快大家唔會再見到我,會係人世間消失。真係搞唔掂,減肥都要減半年。」

秋生笑言要消失半年減肥。

秋生笑言要消失半年減肥。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受