Ad Block Ad Block
娛樂
2020-01-20 04:30:00
日報

稱從不發台瘟 何家勁無意復出

分享:

古巨基、何家勁等,前晚出席《A Life Moment with張之珏 & Friends慈善音樂》,為了慶祝師傅張之珏70大壽兼入行50周年,近年淡出娛樂圈專心經營食品生意的何家勁,亦罕有現身獻唱多曲,何家勁稱雖然久未有演出,但自己從不發台瘟,又說暫無意復出拍劇。

何家勁在席上獻唱了《長伴忠魂舞》、《新鴛鴦蝴蝶夢》兩曲,他說:「《長伴忠魂舞》係我第一部電視劇《大將軍》嘅主題曲,當年唱完我就冇唱過啦,已經38年。」何家勁稱自己是個愛玩的人,很多事都不太緊張,今天表演也是:「或者等到台上嘅燈開咗,睇到觀眾會有一啲緊張。」


男一做唔嚟 閒角又唔吼
何家勁這次回港,令他遇見了不少舊友:「我第一部戲就同關之琳、文雪兒一起拍,關之琳今日係上海趕唔切返嚟,不過噚日喺茶餐廳就撞到文雪兒,佢話今晚會嚟。」問到今次台前演出有沒有勾起戲癮,何家勁直言:「我依家嘅生活模式,就係晚上好早瞓,起身做做運動就去自己工廠行行,或者已經應付唔到男主角嘅工作量,如果無關重要嘅角色,我又覺得冇必要去拍。」

古巨基亦擔任嘉賓,和張之玨同台獻唱籌款。

古巨基亦擔任嘉賓,和張之玨同台獻唱籌款。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受