Ad Block Ad Block
娛樂
2021-07-03 17:50:00

IG僅follow2人 究竟邊個成功俘虜Do姐?

分享:
IG 吸越28萬粉絲,但Do 姐只追蹤2人。(鄭裕玲@IG)

IG 吸越28萬粉絲,但Do 姐只追蹤2人。(鄭裕玲@IG)

鄭裕玲(Do姐) 一向鍾情靚仔,特別鍾情多個男神Oppa,包括人氣席捲全球的BTS防彈少年團。作為娛樂圈殿堂級前輩,IG吸越28萬粉絲,但Do姐僅follow兩個人。

第一位就是MIRROR成員姜濤(姜B),他除了吸納大批姜糖外,連Do姐都敵不過姜B的魅力,早前更應邀學跳姜濤《蒙著嘴說愛你》舞步,齊心抗疫。上月,Mirror在九展舉行的演唱會,Do姐亦有到場支持,更坐頭排睇Show,又大讚姜B乖仔,絕對係一粒重量級的姜糖。

而另一位成功俘虜Do姐的男神,是韓國男團GOT7香港成員王嘉爾(Jackson) ,早年,Do姐錄影無綫綜藝節目《Do姐有問題3》時,難掩對Jackson的寵愛,瘋狂大讚Jackson唔單止靚仔,又係叻仔,又係孝順仔,人見人愛。

答案就是兩位男神姜濤和王嘉爾。(鄭裕玲@IG)

答案就是兩位男神姜濤和王嘉爾。(鄭裕玲@IG)

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受