Ad Block Ad Block
娛樂
2021-10-04 21:53:00

童你一起長大了|龍炳基借錢俾星爺找的士數 譚玉瑛激罕泳照曝光

分享:
龍炳基大談昔日周星馳大頭蝦事件。

龍炳基大談昔日周星馳大頭蝦事件。

由譚玉瑛、黎芷珊及蓋世寶擔任主持的《童你一起長大了》,打頭陣登場的是《430穿梭機》一眾主持,除了元祖主持機長張國強及副機長譚玉瑛,穿上製作組專誠度身訂造的機長戰衣登場外,前主持陳嘉輝及龍炳基亦以特別形式登場,與昔日拍檔聚首話當年。

星爺時常問龍炳基借錢。

星爺時常問龍炳基借錢。

星爺為龍炳基做媒人?

與周星馳(星爺)一齊讀藝訓班的龍炳基,1983年加入《430》,並於早年移民美國;他透過視像現身,憶述最難忘的往事是經常NG,並大爆兒童節目之寶譚玉瑛姐姐記性超好:「你畀份稿佢,五、六張紙佢都唔漏,標點符號都記得,仲要連你嗰句說話都可以記埋。」他又大談與星爺的點滴,笑謂對方是他與太太的「媒人」,「嗰陣時幫《黑白殭屍》喺廠度拍Opening宣傳片,我同星仔要喺天窗度跳落嚟,星仔跳先,但佢可能出於本能驚,就縮起咗隻腳,當時我跳緊落去,咁就撞咗落我個鼻骨度,咁就爆咗,我成個鼻歪咗。然後我入咗醫院,但就因為咁識咗我老婆,曾華倩次次見到我都笑問:『你仲係嗰個護士老婆?』」

周星馳與梁朝偉同框!

周星馳與梁朝偉同框!

當年星爺曾與譚玉瑛主持兒童節目。

當年星爺曾與譚玉瑛主持兒童節目。

張國強盛讚偉仔有跳舞天份。

張國強盛讚偉仔有跳舞天份。

星爺成日問龍炳基借錢

龍炳基又笑指星爺「大頭蝦」,經常「唔見銀包」或「忘記帶銀包」:「咁佢會點呢?佢住得公司近吖嘛,咁佢搭的士返到嚟,然後就衝入嚟化妝間:『基仔基仔,拎住廿蚊嚟。』我就會問:『又嚟做咩?又唔記得帶銀包?』架的士就喺出面等緊,佢又衝番出去。有時喺Canteen食嘢,佢唔記得帶銀包又係咁:『喂!龍炳基同我畀住錢先。』我諗諗吓,佢有冇畀番晒啲錢我呢?我借咗咁多次錢畀佢。哈哈。」

譚玉瑛即打趣謂:「唔怪得我見親佢,佢第一句都係問基仔依家點,可能佢想還番啲錢畀你。」黎芷珊則笑言:「佢(星爺)對我哋冇咁㗎喎,出去食嘢係佢畀錢㗎喎。」張國強聞言即開基仔玩笑謂:「你喺佢心目中唔係龍炳基,係提款機喎!」由於星爺練開泰拳,眾人指他當年有「泰仔星」之稱,黎芷珊更透露,當年星爺最愛找她做靶練腿功,而她則由最初的「大嚇一跳」演變到最後「冇晒反應」。

另外,陳嘉輝則扮演「論盡的工作人員」現身錄影廠,與昔日拍檔重聚,由於他低調神秘又古惑,一度嚇窒芷珊與譚玉瑛,場面搞笑。

譚玉瑛爆嘉輝當年好大整蠱。

譚玉瑛爆嘉輝當年好大整蠱。

譚玉瑛激罕泳裝

節目還回顧了譚玉瑛與芷珊的青蔥歲月泳衣照,當年兩人其實均相當靚女,譚玉瑛更笑指著泳衣拍攝是自己一大突破,原來保守的她,當年答應擔任兒童節目主持前,曾與監製定下四大守則:「唔袒胸露臂、唔著泳衣、唔著短裙、唔著吊帶」;不過為了節目效果,譚玉瑛還是獻出了「第一次」幕前水著,她笑指該套泳衣,是問阿嫂借的。

Ad Block
譚玉瑛陳年姐姐水著Look。

譚玉瑛陳年姐姐水著Look。

《430穿梭機》昔日珍貴照片。

《430穿梭機》昔日珍貴照片。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受