Ad Block Ad Block
娛樂
2021-11-04 16:34:00

練美娟爆Edan係鹹濕仔 Stanley好小氣

分享:
娟姐指,與伍仲衡有交換電話,但各有各忙沒有發展落去。

娟姐指,與伍仲衡有交換電話,但各有各忙沒有發展落去。

 

ViuTV娟姐(練美娟)近日接受林柏希主持的網上節目《月傾會》訪問,談到2017年入行,幾年間憑《大叔的愛》正式入屋,到最近接拍廣告、做MC又有新節目,問她是否有當紅的感覺,娟姐說:「我唔知道點樣為之紅,但係我多人認識咗係真嘅!入咗行都幾年啦,之前都有主持一啲節目,當時喺條街度行,係冇人realize到你!」娟姐坦言不是走玉女路線,反而自嘲是「肉肉女」!

談性話題,娟姐答得爽快。

談性話題,娟姐答得爽快。

小學五年班拍拖18歲失身

31歲的娟姐,原來單身4年。林柏希問她揀男友有甚麼要求,娟姐稱只愛大叔,「我諗我偏向成熟啲,小鮮肉嗰啲我係一般!(強尼啱你喎?)強尼嗰一類,我鍾意啲安穩感覺、大叔啲,我係鍾意大叔、成熟系!」娟姐指,對上一位男友大她十幾年,是真大叔的愛!林柏希單刀直入問娟姐幾多歲失身,娟姐答得爽快,「失身呀?18歲,合法嘅!死啦,我經理人抹緊汗呀,哈哈哈!」娟姐又爆自己小學五年級已初嘗初戀!

去到環節《大膽答 冇膽食》,娟姐之前於節目《有酒今晚吹》,自爆曾經親眼見過一位女星姣錫TVB人夫的場面。林柏希叫娟姐重演事件經過兼要開名講出是哪位藝人,娟姐立即面有難色,她說:「真係唔開得名。」只還原目擊經過,更即刻姣精上身,示範當晚飯局入面姣錫TVB人夫的場面!

問娟姐古天樂、黃德斌她會揀誰拍拖,她說黃德斌。

問娟姐古天樂、黃德斌她會揀誰拍拖,她說黃德斌。

Anson Lo最多女冧 

談到拍《大叔的愛》時的秘聞,劇中有MIRROR三子,究竟Edan、Anson Lo同Stanley三位,邊位最孤寒、最小氣同最多女冧,娟姐秒答Anson Lo最多女冧,「最多女冧一定係Anson Lo莫屬,無論青春少艾或者已婚人妻,你知唔知連我表姨媽都好鍾意佢!」最小氣,原來是Stanley,「我可以講嘅係Stanley,可能我同佢熟呀,佢成日都會對我小氣囉!譬如有時預咗好多嘢,佢會話『又冇預我,娟姐』,跟住我心諗,男人老狗唔好同我計呢啲啦,我好相信係因為佢同我熟,所以佢會咁樣同我玩!」

至於最孤寒,娟姐就話真係諗唔到,反而主動爆料話邊個最鹹濕,娟姐說:「我覺得Edan最鹹濕!因為佢血氣方剛,我成日見到佢平日休息嘅日子,都係睇女仔嘅IG!我成日話,又𥄫女呀,佢話,睇下女仔啫,你知佢嗰啲死人乞人憎樣。我唔敢講咁樣係鹹濕,但係佢對異性最有興趣啦!唔係鹹濕,但係成日𥄫女囉!」

七仙羽指ERROR肥仔與伍仲衡暗戀娟姐,問娟姐會揀誰,她答「肥仔唔啱我」。

七仙羽指ERROR肥仔與伍仲衡暗戀娟姐,問娟姐會揀誰,她答「肥仔唔啱我」。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受