Ad Block Ad Block
娛樂
2017-05-23 06:00:00

缺席慶功宴 千嬅要余文樂 請食飯

分享:

楊千嬅與余文樂(樂仔)主演的電影《春嬌救志明》,票房衝破3千萬,前日舉行慶功宴,大會筵開19席慶祝。但男主角余文樂未有現身,導演彭浩翔就笑言,不知道他是否快結婚,要賺多點錢。
被問到是否有聽聞樂仔想結婚,彭浩翔和千嬅坦言沒有,「不過佢今日唔嚟,所以就亂講嚟罰佢,講咩都唔可以嬲!」彭浩翔更爆樂仔最近搬到一個月租十幾萬的豪宅,「所以佢就比較努力去賺錢。(有否去過那間豪宅?)無去過,年輕女生先可以去,我已經超齡了。」
千嬅又話:「樂仔賺咁多錢,一定要佢請食飯!之前大家都估票房有幾多,邊個最接近就要請食飯,結果導演輸咗,但樂仔今日唔嚟,所以當佢輸,要佢拎一萬蚊出嚟請食飯。」


將趷趷剛變成電視劇
至於會否開拍第四集,導演就話:「應該唔會開拍,但反而呢一集裡面有個怪物叫趷趷剛,好多人都希望睇到佢,所以我計劃將佢變成電視劇。」

彭浩翔與千嬅出席新片慶功宴。

彭浩翔與千嬅出席新片慶功宴。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受