Ad Block Ad Block
娛樂
2021-05-30 17:30:00

聲夢傳奇|司徒夾帶批評無綫捉錯用神 節目狂sell負評唔開心

分享:
司徒夾帶拍片評價《聲夢傳奇》。

司徒夾帶拍片評價《聲夢傳奇》。

《聲夢傳奇》自播出以來,有別過去《超級巨聲》系列的熱烈反應,大家對節目中的參賽者印象模糊。網絡紅人司徒夾帶早前在網上拍片大談《聲夢傳奇》敗筆的地方。

他在片中聲明自己沒有看過節目,只是看過多條預告片而有感而發︰「我睇咗兩、三條(預告),每一條都係充滿住評判負評,以及參賽者嘅愁雲慘霧、耷低頭、苦瓜乾、落淚等等,再加埋個好悲哀嘅背景音樂,一條trailer應該係吸引我去睇節目,但係完全趕走我。」他又指預告更講明參賽者表現差,令可看性大減︰「表現唔好我仲睇嚟做咩?真人騷我都想好睇、有驚喜,參賽者做得好好嘅表演,多過參賽者輪流俾人插。」

他認為節目太過負面,參賽者經常被鬧到哭。

他認為節目太過負面,參賽者經常被鬧到哭。

的確有很多圍埋喊的例子。

的確有很多圍埋喊的例子。

又喊。

又喊。

他又認為負評不是不好看,但不是全程負評,參賽者又不開心,相信觀眾看電視都是開心一下,而非看負能力。因此他認為「TVB捉錯用神」︰「真人騷唔係只得負評,唔係淨係『鬧』就為之『真』,我淨係睇個trailer就已經覺得個節目唔好睇。」他亦有感不少媒體未有大肆報道,令一眾參賽者未能留下深刻印象。

 

參賽者變成「苦瓜乾」。

參賽者變成「苦瓜乾」。

喊到鼻涕都出來。

喊到鼻涕都出來。

司徒夾帶稱無綫更換管理層之後,他亦抱有期望,但可惜竟然是ViuTV討論度更好。最後他向無綫作出呼籲︰「唔好捉錯用神、東施效顰,唔好誤會真人騷或選拔節目就應該用『鬧』嘅方式,以及要睇參賽者「仆街」,先有娛樂性。」
 

就連導師也一齊喊。

就連導師也一齊喊。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受