Ad Block Ad Block
娛樂
2020-08-27 04:30:00
日報

自爆大貪想做主角 艾威:俾高層否決咗

分享:

早前傳出婚變的艾威,接受苑瓊丹(苑仔)邀請,亮相香港開電視《開工大吉77》,艾威指苑仔是其「債主」,隨傳隨到做訪問。節目中他自爆真名叫「徐威信」,因為星途向師傅關海山(蝦叔)請教而改名,行內有三位前輩令他特別佩服,將角色活現鏡頭前:「蝦叔、鵬哥(盧海鵬)、羅嘉良佢哋三個唔會唸口簧,係用個心去記台詞,我發現死背對白係唔會演好場戲。」
 

艾威坦言視演員為終身職業,但發展到某階段,開始發主角夢:「人可能係貪心,會覺得主角嘅戲先有血有肉,綠葉當然重要,不過都想參與大劇、大電影……有製作人同我講,曾經向高層推薦我去一定位置,不過俾高層否決。」

艾威被舊同學王維基邀請加盟,離開服務33年的舊公司:「有次校友會聚會,佢話會開電視台,問我過唔過去幫手,我都未傾錢即刻話過!以前唔走係因為冇第二個台,有咁梗係走啦!人地以為我演出經驗豐富,其實就唔係嘅,因為咁多年都係『下把位』!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受