Ad Block Ad Block
娛樂
2021-05-30 22:36:00

萬眾同心公益金|譚詠麟相隔兩年重踏無綫舞台 封老死志偉「TVB八公」

分享:

自曾志偉出任無綫高層,與三大唱片公司破冰,屬於環球的譚詠麟(阿倫)昨日現身無綫電視城,參與《萬眾同心公益金》演出。這亦是相隔兩年之後,阿倫再度踏足電視城。

相關文章:

專訪|吳鎮宇 李駿碩 被趕絕的共憤

譚詠麟相隔兩年重踏無綫舞台 封老死志偉「TVB八公」

他表示自志偉回巢之後,變了一個人︰「佢平時嘻嘻哈哈,但一埋位做嘢就好認真,條眉變咗八字,依家真係慘!佢依家每事問,變做『TVB八公』,因為好多內政佢唔知,於是要派人去問,自己又去問,睇下點改進,為電視台付出很大。李克勤嗰時流住TVB嘅血,佢就流TVB嘅膿。」

提到他獲「神燈」稱號,現在大讚《聲夢傳奇》的炎明熹,怕不怕是送上「死亡之吻」,阿倫說︰「傻喇!大家睇下資料,克勤唔可以作準,佢係大器晚成,陳奕迅同鄧紫棋喺大陸未有人識嘅時候我已經講,事實勝於雄辯,時間證明一切。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受