Ad Block Ad Block
娛樂
2021-02-25 22:09:00

蕭若元游學修激辯 田蕊妮︰多謝蕭生衝擊我哋思維

分享:
田蕊妮認同游學修未來有不同可能性。

田蕊妮認同游學修未來有不同可能性。

蕭若元與游學修就「香港電影工業無前途」討論,前者認為行業要回復昔日光彩的機會是零,游則認為蕭的說話「等如叫他們(年輕人)去死!」事件在網上掀起熱烈討論。(相關新聞︰https://bit.ly/3aT8HYF)

田蕊妮應有線前新聞之花張寶華之邀,到其YouTube節目擔任嘉賓,被問到對蕭若元的言論有何看法,阿田就指現今科技令觀眾接收娛樂的習慣性不同,與昔日的模式大不同︰「一個電話已經可以搵到好多娛樂,以前嗰個年代,佢哋餵你食咩就食咩,依家係一個變化年代,你唔知嗰樣嘢會變成點。娛樂係唔會無,但結果變成咩模式,依家就喺一個變化階段。」

蕭若元向年輕人大潑冷水。

蕭若元向年輕人大潑冷水。

游學修指沒有人有資格去定義機會率等於零。

游學修指沒有人有資格去定義機會率等於零。

阿田指蕭若元處於收成期,並不覺得人要依循舊規則去建立,但可作為參考︰「乜嘢都話死咗唔做,咁唔使做人喇?呢一行仲有好多人好有熱心同理想,想開創新嘅路,睇下將來係點。乜嘢係成功,就跟住嗰條方程式去做,但係我覺得而家個世代唔係,已經唔再係有一條方程式跟住去做,甚至嗰條方程式,好可能係令到嗰樣嘢滅亡嘅主要原因。」

田蕊妮指「喱騷」app是希望行出一條新的路。

田蕊妮指「喱騷」app是希望行出一條新的路。

她又多謝蕭若元的言論為大家帶來衝擊︰「如果唔係有蕭生呢啲前輩,佢哋咁樣去衝擊我哋嘅思維,話俾你聽你哋嘅機會係等於零,你嗰股勁係未必有咁勁,有陣時人就係需要有少少呢啲鞭策,嗰種力度會令大家更加醒同更加強。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受