Ad Block Ad Block
娛樂
2020-06-18 18:48:00

許志安復工 Sammi︰佢認清咩係最重要

分享:
今日Sammi與阿Sa錄影節目,為《聖荷西謀殺案》做宣傳

今日Sammi與阿Sa錄影節目,為《聖荷西謀殺案》做宣傳

今日鄭秀文(Sammi與蔡卓妍到電視城錄影《Do姐有問題》,兼順道宣傳電影《聖荷西謀殺案》。提到潛水多時的許志安日前首度復工,提起Sammi一度眼濕濕。Sammi聞言即說︰「有冇咁誇張?」她續稱︰「我覺得一步一步啦,佢要出返嚟面對群眾、世界同自己,承擔番都係必然一步,只係咁啱唱片公司有呢個邀請,佢有問過我意見,我叫佢自己去諗,因為面對呢件事都係佢自己,我又唔知佢心理ready未,因為始終成年幾,如果你ready我就支持。」

Sammi心情大好,更大談安仔復出。

Sammi心情大好,更大談安仔復出。

Sammi表示安仔能否復出是次要,反而他如何面對自己及別人才是最重要。她說︰「對佢嚟講,都係一個好大心理關口。始終突然面對咁多群眾,同唔同評語,我都替佢高興,因為佢跨過咗。」她稱有看到安仔當日的訪問,「我叫佢自然啲同真心,你呢年幾有咩感悟,你自己咪表達出嚟啦。睇完都覺得ok啦,評語好難控制,如果有好差劣嘅評語都唔需要介懷,最重要佢自己係承擔番,面對自己。」

問到安仔現時心情如何,Sammi想了想就話︰「替佢高興,佢面對廣大市民喎,對佢嚟講唔容易,我覺得佢係舒服咗。」問到雙方感情是否再進一步?她說︰「我覺得一對夫妻其中一個出事,係要一齊面對;其中一個病,都係一齊病,所以係一齊承擔。呢個係婚姻一個學習階段。全靠信仰支持,從聖經得到不少答案。」

Sammi表示安仔現時轉變了很多。

Sammi表示安仔現時轉變了很多。

Sammi表示當時緊接要搞演唱會,要處理的事非常多,待完成演唱會之後才處理自己的情緒,她再三表示︰「我覺得宗教幫咗我好多,大家唔使擔心,信仰係呢件事上面好幫到我。讓啲時間過囉,好似傷風咳咁,等佢慢慢好,整個過程都好自然,一齊面對。」她直言這件事對安仔改變甚大,有更新及進步的感覺,「佢踏實咗,認清咩係最重要。其實有時衰一次,都唔係壞事,係人生一個階段,好痛咁錯一次,重新審視、建立自己,個過程係好慘烈,但回望返係值得嘅。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受