Ad Block Ad Block
娛樂
2021-10-11 19:08:00

試鏡曾被拒 唐詩詠被指太瘦做唔到主角

分享:
馬德鐘與唐詩詠今日為《我家無難事》宣傳。

馬德鐘與唐詩詠今日為《我家無難事》宣傳。

唐詩詠、馬德鐘及關禮傑等為新劇《我家無難事》宣傳,唐詩詠提到日前到大學出席講座,分享演戲心得,她最深刻的是現場有一名熱愛演戲的女仔,稱參與過多次試鏡失敗,問到如何走下去,於是她鼓勵對方一定要堅持。

問到唐詩詠可曾試過被拒絕,她說︰「有!有啲因為我太瘦做唔到主角,又唔夠高,challenge好多嘢。不過,我真係好鍾意演戲,就算人哋點講,都要咬實牙關同喊住行落去,唔得都要得!」

二人曾多次試鏡失敗,馬德鐘更試過中途易角。

二人曾多次試鏡失敗,馬德鐘更試過中途易角。

馬德鐘曾被導演換走

馬德鐘表示亦有相似經歷,並寄語大家不要放棄。他憶述以前曾接拍一套鬼片,拍咗兩日就被導演換走,「我冇問點解,但唔開心嘅,因為嗰次近乎係做男主角,戲份都多,而取替我嗰位好堅。做呢行就唔好放棄,呢個都係一個經歷,俾人拒絕唔重要,一次機會成功就得!」他笑言希望日後可以與這位導演合作。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受